Alla inlägg under februari 2009

Av Evelina - 22 februari 2009 22:34

Jag i mina nya brills och pants.. och gullvänner på underbara bar i fredags!

Lite LK peeps och Emeliehjärtat!

Av Evelina - 21 februari 2009 13:42

Ja, igår gick väl sådär enligt planerna. MEN, det finns ett men. Andra saker har fått min tankar och realistiska känslor att inse, i alla fall när jag tvingar mig själv till det, att trots det underläge jag försatt mig i så mår jag inte speciellt dåligt av det. Det är inte min förlust. HA! Det är faktiskt inte det.

Och vad som har fått mig att tro och känna att det borde vara så vet jag inte.

 Just nu kan jag heller inte vara egoistisk och tro att mina så kallade problem ens är några problem. För det första är det jag själv som har gjort det till problem så egentligen borde det vara lika lätt att ogöra problemet till icke-befintliga problem. Och för det andra är jag just nu viktigare för andra än för mig själv. OCH för det tredje, jag måste påminna mig igen. Inser han inte vad han missar så förtjänar han det inte. HA. Det är hans förluts, han får skylla sig själv.


Deppad, peppad, fenito. Nu ska jag äta lite mer.. see ya!

Av Evelina - 20 februari 2009 20:28

Malin trycker i sig pasta, eve ska blogga, och joline åker från nacka. Hur ska vi hinna? Men LUGN tänker jag bara. Det är dags för fredagsöl och jag är brun i ansiktet. Men vit på kroppen.. ikväll ska bli spännande. Jag ska kontrolera mig själv bättre än någonsin, jag ska njuta av goda vänners sällskap och jag ska hångla.. thihi, det kommer jag aldrig våga, men jag kan ju hoppas. SÅ Underbara bar here we come, nu är det min tur att trycka i mig pasta. Peace out!


Av Evelina - 16 februari 2009 21:14

Ligger på hotellet o gör ingeting.. eller egentligen känns det som om jag gör massor.. har lite svårt att slappna av, ska nog sova snart. Ända gången jag riktigt slappnar av just nu tror jag. När jag tänker efter slappnar jag nog inte ens av då. Då drömmer jag, massa, konstiga drömmar om egentligen skit-saker. Mest relations-skit-saker. Fantastiskt larvigt.


Hotell är mysigt ibland, men nu är det extra mysigt. Det känns lite som om jag har en egen lägenhet igen, fast bara för en natt. Ingen som vet när jag går och lägger mig, eller vart jag går o lägger mig. Kanske jag ska sova på toan?! Eller nått..


 

Hade en fantastik helg i Göteborg. Mina systrar är verkligen grymma. Och gud jag saknar mina vänner. Läser en ny bok, Gomorra, faan jag har svårt att fokusera, den är säkert jättebra men jag är så otroligt oinspirerad på att läsa. Jag skulle behöva flytta eller resa bort ett tag. Jag har en skit-fix-idé som inte vill lämna huvudet. Och det passar inte just nu. Får nog skriva en bok för att resna, eller hur gör man annars? Jag är snart 22 och lost. Kanske fortsätta köpa mig lycklig. Men jag behöver egentligen bara en sak, en liiiiten, liten sak. S U C K!

 Peace out!


 

Av Evelina - 15 februari 2009 14:19

Stuff i could die for.. Hur ska jag kunna välja?



Ovido - Quiz & Flashcards