Alla inlägg under januari 2010

Av Evelina - 28 januari 2010 04:33


Sitter just nu på Starbucks på Kuala Lumpurs flygplats och dricker min sista malaysianska latte. Nästa gång blir det en brittisk rackare.. Jag åkte till flygplatsen sisådär sex timmar innan planet ens går, må vara galet men känslan av att vara påväg är alltid lika härlig och spänningen av att vara på just en flygplats ger mig ett skönt rus! Här kan jag dessutom spana på folk utan att känna att varann människa skulle vilja låsa in mig i en bur och behålla mig som sitt husdjur, skönt.


När vi, för nån månad sen, var och fikade i svenska kyran i Sydney kollade jag i ett H&M Magazin och hittade den här fantastiska bilden jag fotade med min mobil. Det ser lite skevt ut jag vet, men herrreminadar vad snygg hon är. Sådär vill jag se ut, ge mig!


    


Dags att gå och spana taxfree, ses snart babes! Puss/eve

Av Evelina - 27 januari 2010 14:15


                   

Var inne och kollade på MONKIs kollektion igår och jag måste säga at det är mer än en sak jag just nu vill ha därifrån. Jag kanske inte skulle använda plaggen tillsammans alla gånger. Men var och för sig. Hell yeah!!

Kavajen för 500 och skorna för 400 är ju världens kap. Mums..


Och efter 3 månader i surfdjungeln med tusen färger och krimskrams känns det här helt rätt, black is back för evelina! See ya!

Av Evelina - 27 januari 2010 09:23

  




Vem vill inte se utsdär nån gång?


Images from 4th and bleeker

Av Evelina - 26 januari 2010 11:57



HEJ, då är jag tillbaka. Efter tre månaders självförverkligande i australien känner jag hur det rycker i kroppen av lust och inspiration. Om 2 dagar åker jag o möter Emelie i London och då är det shopping och mys på högnivå som gäller. TOPSHOP är helt klart en utav mina favoritaffärer. Här är grejer jag ska spana in lite extra. Känner att jag behöver fylla på förrådet av basplagg till vintern/våren. Mumselimums!!



           

Behöver en kjol till min            Svarta skinny jeans

skiiiitsnygga blus jag köpte      är dett måste, måste

på sportsgirl i aussie.               måste!! :) Dess 40 pund.

Den här kostar 35 pund.

  

 

Köpte uggs som jag länge velat ha. Äkta ozvariant dessutom!

kostade ca 1000 spänn istället för över 2 som hemma.

kKulle vilja ha ett par snygga stövlar oxå. de beiga kostar

60 pund medans de bruna närmare 130. hmm..


 

Jag är sååå sugen på en fransväska med nitar.

Har hittat massor men är lite rädd att det ska blito much..

Men jag måste nog slå till på en alltså. Såååå snyggt!

28 respektive 39 pund..


Är just nu på gusethouset i Malaysia och har idag införskaffat ett par galet snygga klackar med nitar och i skin plus en svart mockaväst med fransar. Känner mig salig, lägger upp bilder på dem senare!


Nu ska jag nog gå ut köpa lite frukt och min tredje sojalatte för dagen. Jag lääängtar tills starbucks kommer till sverige. see ya! /Eve

Av Evelina - 2 januari 2010 03:03

Tillgangen till internet ar vaaaldigt liten sa jag maste ta en paus med gott samvete. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards