Alla inlägg under november 2009

Av Evelina - 25 november 2009 08:57

Jag vaknade runt 10 när Frida väckte mig. Tog på mig mina nya träningsskor, åt ett äpple och så gick vi tre ut i regnet. Sprang och powerwalkade i ca 40 min. Kom in, duschade, åt en tallrik med gröt, äpplen, banan, kanel och sojamjölk.

Sen tror jag att jag läste lite. Låg i soffan och kollade på tv. Vid 13.30 tiden åkte vi in till stan, köpte pärlor, målarblock och kritor. Lite cashewnötter.

Hämtade indy i skolan. Börjar kännas vant att köra på vänster sida av vägen nu :)


Sen vi kom hem har vi pysslat lite, tjejerna böt glödlampor - jag tittade på.

Målade och nu ligger Frida o jag i soffan med en fet tv framför oss och min STÖRDA dator i mitt knä.


Pappan i familjen lagar mat (något annat än steak och chips) för första gången på säkert närmare 6 månader. Det luktar riktigt gott. Nina är imponerad.

Vi är trötta av rastlösheten och värmen. Det här är livet. dags o äta.

En helt vanlig onsdag. huh?


Nina och Frida pyssarna



  

Kvällspromenad här om kvällen.



Av Evelina - 23 november 2009 14:44



Nånstans i det här rummet frida och jag ska sova i finns den STÖRSTA spindel jag någonsin sett. Det kryper överallt på mig och nu tänkte jag blunda och hoppas att jag lever imorgon när jag vaknar.

Jag hatar djur. Alla djur. usch.  

Godnatt

Av Evelina - 22 november 2009 02:25

Jag gjorde mig lite illa här om kvällen,

jag ser fram emot den snyga brännan..

  

Av Evelina - 20 november 2009 08:22


Bundaberg, QL, Australien


         

Jag börjar få lite färg, ute i solen ser det dock

fortfrande ut som om jag hör hemma o twilight.



  

Här är familjens vovve som vaktar oss. Snäll va?

Brevid ligger min rena flipflop. Fresch.


  

Här tog jag ett simtur i morse. Bland djuren som oxå badade.  

Orka bry sig.


     

Och så dricker vi lite kaffe, söt mjölk o billigt kaffe.

Nästans om godis. mums.


Ovido - Quiz & Flashcards