Alla inlägg under mars 2009

Av Evelina - 2 mars 2009 22:13


Ibalnd kan jag skratta så oerhört mycket åt mig själv, ibalnd gråta, känna ilska eller ångest. Med lite distans till hela brukar det oftast vara roligt.. Kanske inte i studens hetta, men just i efterhand. Jag är nog inte ensam om att känna dagen efter ångest eller ånger. Men sen kan jag känna, wtf, carpe diem.. varför ångra att jag gjorde det jag ville just då, just för sekunden. Jag kanske inte hade gjort det i totalt nyktert tillstånd eller i efterhand men skit samma. Starka, illvilliga, känslofyllda, roliga, klockrena, välvilliga. Jag har skickat mängde av dem.. låt mig presentera några. 


Ps. Jag ska seriöst uppfinna alkolås på mobilen. Jag är alldeles för impulsiv för att kontrolera mig själv. ds.


"Okej vi ses till natten istället! Det finns rött alltså? Jag tar vad som finns.. Oaaaoao! Det är ju juldagen" 

 

"Bra, gör mig snygg så betalar jag :)" 

 

"Hon kanske inte svara för att du är segast i stan och bara svarar när det passar dig. Jag är en nära vän som bryr sig och respekterar henne. Jag är så JÄVLA trött på killar som beteer sig som skit. Alla har sin egen vilja, men alla förtjänar fucking respekt. Bete dig eller låt henne va" 

 

"Jag hatar att jag mår bra av honom och behöver honom. GUD kan inte bara behovet försvinna?! Hoppas du mår bra hjärtat! NU måste jag sova ska åka till ap**** imorgon! puss" 

 

"Det är så kallt här! Ni förstår inte, jag dör! Ha en bra dag allihopa, jag tänkte försöka att inte frysa ihjäl!" 

 

"fUCK, går det att söka närmaste brevlåda på internet?" 

 

"Du verkar ju inte vara den birghtaste killen i stan." 

 

"Du är störd" 

 

"Kanske han ringde upp på en fucking gång. Han kan dö. Jag är kär i honom. Mött mig och ** vi vill **." 

 

"Satin. men jag kanske får magsår först, vem vet. Vad ska vi laga för mat?" 

 

"Vad gör du rumpan?" 

 

"Jag börjar bli desperat, jag tar vad som helst, nästan :P"

 

"Hmm.. är du naken?" 

 

"Fuck, fuck, fuck vad jag saknar dig. faan. Nu ska jag hem och kissa vår hund bullen. kul. faan. halt är det oxå. hm. aja, nu har jag sagt det. jag saknar dig. hej hej" 


Okej.. det här kanske var roligare för mig än för dig. Men det skiter jag i. Jag skrev det ju ändå för min skull. Dags o sova. Tjolen 

 Tilläggas ska oxå att jagskrev ett liknande inlägg förra veckan men datorn cp:ade sig så allt försvann, därav den låga energinivån i detta upprepande.. men men. tjo


Ovido - Quiz & Flashcards