Alla inlägg under februari 2010

Av Evelina - 27 februari 2010 17:48


Ute snöar det, igen, och jag längtar tills jag får klä mig såhär igen;


  

Av Evelina - 26 februari 2010 22:23



  

Snart ska jag fixa det sista och gör mig lite fin för att åka till haninge :)

Har jobbat två härliga 12h-pass i rad och känner mig föga pigg och att sätta på mig mina slitna jeans, en vit glesstickad kofta och leopardsjalen gör mig inte speciellt mycket hippare. Hade jag därmeot haft den HÄR klänningen från WHYRED hade jag kännt mig som världens coolaste, vackraste, starkaste tjej igen. Tänk vad kläder kan göra med en.

Fan vad snygg den är.   

Av Evelina - 26 februari 2010 09:32



 


Om jag ska dit???

Lätt som en plätt..

 

Läs mer på: www.nordiskamuseet.se

 

Dags för att packa och fixa för jobb och mys, ciao





Av Evelina - 26 februari 2010 09:16

     

Okej, saker jag kommer gillar i vår:


- Fransar

- Svart

- Jeans

- Oversize vs skinny

- Mocka, Skinn, silke

- Cleant

- Detaljer

 

- H&M Trend

- Svensk design

 



När jag får min första lön står en mockajacka med fransar högt upp på listan.

Den vänstra bilden är en jacka från ACNE som kostar en hel del, ja massa tusen. För min del blir det den högra som är från WEEKDAY och kostar ca 1/5 del så mkt. Mums.




Så länge får jag nöja mig med min fina fransväst från FOREVER 21 jag köpte i Malaysia för en månad sen!

www.acne.se

www.whyred.com

www.forever21.com


Av Evelina - 25 februari 2010 09:39


Nu ska jag rusa till jobbet och ute

är det fortfarande meter med snö,

kollade in lite vår kläder hos ACNE

igår och vem vill inte se ut sähär

när sommaren kommer?

Finfin inspiration.


  

Av Evelina - 24 februari 2010 23:26



Min härliga vän Gabriella är en jävel på att fynda fina saker till en billig peng, kolla vad hon visade mig när vi fikade här om veckan. Schysst flätat läderarmband med silverspänne och tre ringar med fina ord på.

(sry för kvalitén på kortet).


Och vet ni vad hon betalade, 10 SPÄNN. Helt sjukt. Jag tror jag måste leta upp närmaste rusta, inte visste jag att man kunde fynad smycken där! 

www.rusta.se


     

Av Evelina - 24 februari 2010 17:58

  



Nu när snön kommer börja försvinna och slasket tar sin fina plats på gatorna känner jag att jag skulle behöva en lite mer vattentålig jacka. Den här från Belstaff hade kanske vart det ULTIMAT. En svart stor hallsduk (för att inte bli sådär vårsjuk man lätt blir så fort solen kikar fram), ett par svarta jeans (såklart), stövletterna från scorett (som emelie köpt och dom är SJUKT snygga) och en grå stickad mysig koffta under. Ohh så vill jag se ut! (Självklart massa fina smycken och accessoarer till, får icke glömmas)!


Har för mig att jag en gång sett att en butik i sturegallerian hade jackan, tyvärr finns den inte med i min budget!



Jag vet att jag vart lite dålg på att uppdatera sen starten av helgen, men jag är så himla lycklig och just nu har lite annan form än lycka av kläder gått före. det är något väldigt härligt som händer i mitt liv! 

Av Evelina - 22 februari 2010 21:24


Kände att det förra inlägget blev så himla svart så jag behövde lite färg för att lätta upp stämningen igen    Svart är fint men nu är det väldigt lite svart inom mig som människa. Saker som tar energi kan störa mig just nu, däremot finns det något som gör att jag känner en lycka och glädje som ändå är lite läskig som stärker mig och får deppiga saker att blekna. 


Den första klänningen är från Isaac Mizrahi New York och jag tycker den är galet cool! Tyllen är slarvigt snygg och axelbandslöst är altid hett.. ett par coolare klackar och massa fina färgade armband till vore great!

Den andra lilla söta outfitten är från Dagmar och känns så där lagom lagom.

Mums, vinten är ju mysig men när jag ser sånna här kläder längtar jag till sommaren!   



Dom här skorna är F A N T A S T I S K A

Ovido - Quiz & Flashcards