Alla inlägg under april 2010

Av Evelina - 30 april 2010 12:45


 

Sitter på kontoret och jobbar med Tyra och Johns nya företag, sviiinkul!

Har satt upp lite inspiration på väggen brevid för att höja motivationen. Oavsett vad jag jobbar med motiverar mode alltid. När jag satt på tunnelbanan påväg hit kom en klockren outfit upp i mitt huvud. Jag ska köpa en lång vit klänning. Göra egen batik hemma, ha en jeansjacka alt. skinnjacka till. Pilotbrills och utsläppt rockigt hår. Skor och väska kan variera. Bilden i mitt huvud är, batikklänning, jeansjacka, pilot och ruffsigt hår. MUMS.

Idag belv det min blommiga från H&M, garden collection och jenasskjorta från topshop.

Av Evelina - 30 april 2010 11:34

 

  

Harper bazaar Spain

Fantastisk inspiration!!


  

Av Evelina - 29 april 2010 20:51



Strax börjar showen och då är det dags för mig att hoppa in i badrummet och fixa mig för kvällens event på Café Opera. Jag känner mig inte alls bekväm med acneklänningen så jag får se hur jag gör.. Skulle kanske tusen gånger hellre se ut som den här pinglan ikväll!! Mums, mums, mums, fantastisk inspiration!  

Av Evelina - 29 april 2010 18:00


Det är hit vi ska ikväll efter direktsändning! Hoppas få se lite bekanta ansikten..

Funderar på att ha på mig min gråa acneklänning jag nu sytt igen   Kör på klackar oxå, det var ett tag sen.. Späääännande!

Ska fota oss snyggingar sen såklart! Så ni får lite mer skön inspiration!


  

Av Evelina - 29 april 2010 14:15


Jag har inte riktigt bestämt mig ännu om jag gillar den längre modellen på jeanskjolen. Helt ärligt vet jag inte om jag tycker jeanskjol är speciellt hippt över huvudtaget. MEN den där stört coola tjejen till höger får mig helt klart på andra tankar. Mer av V Magazine. Ge mig mer.

Av Evelina - 29 april 2010 13:57


 


 


 

Nu har vi haft lite effektiv tid på kontoret. Det är så mycket roligt som händer hela tiden allt allt går i 180. Mail-koll, telefonsamtal, allmenacksplanering, briefa nya ideér och klädfitting (Hon komer bli så gaaalet snygg ikväll, både på showen och festen). Tyra har precis sprungit iväg på ett viktigt möte och här sitter jag kvar och ska ringa tillbaka till olika samarbetspartners. Nått av de roligaste med att jobba med Tyra är alla kläder. Vårt kontor är helt klart överbelamrat med kläder och skor och smycken och sjalar och gud vet vad. Imorse tog hon med sig galgar så nu börjar det styra upp sig. Kläder är en sån fin inredningsmöbel!


Och kolla trosorna jag haffade på utförsäljningen i morse. Jag älskar svarta kläder, men jag A V G U D A R färgade underkläder   

 

Nu ska jag svepa kaffe sen träffa Emelie och sen bär det av mot nyheter 24 och Bella&Tyra Show. Kvällen avslutas på Min Outfit på Cafét. Galen dag!  

Av Evelina - 29 april 2010 11:16


 Har nu på morgonen vart på Calvin Kleins utförsäljning i Gamla stan. Hittade massa fint färgglatt att ha under i sommar. Har massa jobb att göra nu så först om en lite stund får ni updates med bilder på fynden. Är du i Stockholm så passa på, öppet till 18 ikväll!


 

Av Evelina - 28 april 2010 17:25

 


Var som sagt förbi Indiska förut och hittade en blommig klänning. På gränsen till tantig men något gjorde att jag ändå föll för den.

 Kanske priset på 250 kr    gjorde det!

Kolla in hur jag står oxå.. känns som samma kort och jag klistrat på jackan, haha, jaja jag lär mig fortfarande. Med eller utan jeansjacka, vad tycker ni?


Nu ska jag iväg med Lina och käka middag och mysa, ska försöka få med mig Tyra, hon behöver oxå få lite paus från allt slit!








  






























Ovido - Quiz & Flashcards