Alla inlägg under april 2010

Av Evelina - 5 april 2010 21:40

  

Vart lite dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Återkommer imorgon med härliga inspiration! Puss Evy

Av Evelina - 3 april 2010 19:36

                  

Världens snyggast syrror huh?

Nu middag!

Av Evelina - 2 april 2010 20:54

      

När man ser bilder som de här bli man ju lite sugen!


Är framme i göteborg och grabbsen har dragit för att spela painball.. ajaj, på den bangar jag den här gången. Jag är kvar hemma hos mina systrar och sitter och dricker vin med dem, underbart!


Det här kommer bli en great helg!

Av Evelina - 2 april 2010 11:35

    

Nu måste jag dra, ja vi ses väl nån dag.

Livet blir bättre, när man vet vart man ska!

H&M

Av Evelina - 2 april 2010 10:08

   .

Jo, de här små pärlorna från H&M för 599 hade sutit fint på min fötter idag.. Tillsammans med kanske ett par slitna blåjeans, svart stor stickad koffta, halsband och en sjal. Eller en liten klänning med heta ben i svarta transparanta strumbyxor.

Men här sitter jag och drömmer mig bort och käkar godis till frukost. Dessa påskägg alltså. Har ju tusen saker att göra. Time for some action!

Av Evelina - 2 april 2010 01:30

      


Lite update med bilder från dagen..

Överst har ni mitt herrskap min älskade Emelie och tyvärr kunde man inte se mina shorts.. men under jackan och borde finns dom, promise.

Skönt pillemrisk blick där oxå.. hade svårt att hinna med alla miljarders kommentarer alltså...

Av Evelina - 2 april 2010 00:11

                    

Idag har jag haft på mig mina nya shorts från Gina Tricot. Det är inte helt lätt hur man ska kombinera shorts med resten av outfitten. Jag snodde en vit t-shirt från M:s garderob, hade svarta halvt transparanta strumbyxor, botsen från Primark och min leopradsjal från H&M. Här ovan får ni alla lite tips och inspiration för hur man kan tänka i vår, för ett par shorts är ett måste!


Satt och modererade live-chatten en del under bella&tyra show idag och HERREGUD vad folk skriver egentligen. Vilket skämt, men ett gott skratt för mig :D idag var Katrin Zytomierska gäst. Kolla in nyheter24.se, blondinbella.se eller tyras.se. Helt klart ett program värt att se.  


Mötet med bloggtjejen gick SUPER. Vi ska ses på Onsdag igen och sen blir det troligtvis officiellt vad som komma skall. Så jäkla underbart. Förhoppningsvis kommer jag ALDRIG behöva jobba servis igen! (förhoppningsvis)


Av Evelina - 1 april 2010 17:50

    

Sitter nu på Nyheter24:as kontor på stureplan och väntar på att planerna inför kvällens program av bella&tyra show ska dra igång.. Än så länge skirvs manus, pratas bloggar och jag sitter och håller på med mitt nya jobb ;) Måste kolla lite mer innan jag kan berätta exakt vad det innebär! Men det kommer bli grymt.

Ute har solen skinit, jag har fått krama på Rassmus och dagens första sojalatte finns i magen. Imorgon är det fredag och jag kunde inte vara lyckligare!


Det här kommer bli en grym vår, och med all fin vårinspiration ser jag fram emot den kommande tiden, mer än på länge!

Ovido - Quiz & Flashcards