Alla inlägg under april 2010

Av Evelina - 17 april 2010 15:05

        


När jag var på besök hos Red and Square fashion PR här om veckan såg jag några av de coolaste kläder jag sett på länge. En svensk snubbe (pinsamt nog har jag glömt vad han heter) som bor i japan (?) har fortsatt leverar som svensk artist och att det är svart (!!!!) får mig självklart helt på fall.

Stört cool design, batman-inspirerat, eller bara helt galet coolt kreativt. Kolla bara bollen i tyll. Med den, ett par svarta pumpa, upp med håret i en toffs och sotat smink sen skulle man lätt vara coolast på röda mattan vart den röda man än må ligga.


Skulle jag vara den som är den som får gå på en cool röd matta nånstans hade jag inte tvekat, bollen är min :)


Det händer så mycket roliga saker nu och jag vill bara skrika ut till hela världen, men jag uppdaterar er allt eftersom istället, nästa vecka kommer bli en awesome vecka, så mycket kan jag berätta!

Nu löradgsmys hos en av mina bästa vänner, Alex. Soo long!

Av Evelina - 17 april 2010 12:11

    


Kolla vilka sviiinsnygga bälten som kommer komma till hösten hos esprit. Supercoola!  

Av Evelina - 16 april 2010 17:10

    


Efter en powerwalk/löparrunda på en timma tog jag en lång och skön dusch. Fixade benen, skrubbade ryggen. Underbart skönt. Funderade på vad jag skulle ha på mig för en snabb vända in till stan.

Jag gillar ju det där med att klä mig. Oavsett vad jag gör faktiskt. För mig är det viktigt att vara bekväm i hur jag ser ut.

Jag vill aldrig behöva känna att jag vill gömma mig.

Jag är inte hundra nöjd med hur jag ser ut jämt, men för mig är kläder ett enkelt sätt att känna mig fin. Jag är dessutom helt övertyagd om att om du lyckas klä dig bekvämt och du kan titta dig i spegeln och känna "Faan vad snygg jag är idag" så kommer du stråla det och bli lite nöjdare med dig själv. Och för att självförkliga dig själv, oavsett vad dina drömmar är, måste du vara nöjd med dig själv. Mitt mål är att känna så varje dag.


Ytligheter eller innerligheter? Upp till en själv att välja.  


Todya´s Evelina är en enkel och ren kombination:

Helvita converse, svarta leggings med mönster i svart sportsgirl, vit bomullsblus vila, jenasskjorta topshop, skinnjacka H&M, leopardsjal H&M.

Upp med håret i en toffs, på med lite solpuder sen är jag redo för det mesta!

 


Av Evelina - 16 april 2010 12:17

    


Färgerna, hennes läppar, toppen, blicken, Jag älskar ALLT med de här bilderna.


Idag är det fredag och jag jobbar hemifrån. Kollar mailen, osar på lite event. Svarar gulliga läsare som vill komma i kontakt med Tyra. Bokar möten med PRbyråer inför nästa vecka. HUR KUL SOM HELST!

Livet är himla härlig ibland. Tror jag ska ut på en promenad snart oxå :)


Fredag, i´m in love!

Av Evelina - 15 april 2010 20:27

  

Kolla in den här gullisen som finns på forever 21:ans hemsida :)

Jag funderar lite på om det är en tjej eller en kille eller mix?

Av Evelina - 15 april 2010 17:47

  


SJÄLVKLART tyckte jag det dyraste plagget i hela kollektionen för Gestuz var det snyggaste.. Jag förstår inte hur jag lyckas!? Hur mycket snygga kläder finns det inte hos red & Square dessutom?

Galet, ska ringa dit och boka ett möte snarast!


Har vart upptagen med massa att göra på kontoret hela dagen. Tyra och jag kör så det ryker. Idag har vi lyckats knåp ihop en någolund arbetsbeskrivning, känns skönt! Imorgon kommer jag jobba hemifrån så då ska jag uppdatera er alla på meeeeer inspiration! Ska kolla kläder till Tyra för nästa veckas bella&tyra show så jag behöver oxå inspirera mig själv!!  

See ya!

Av Evelina - 15 april 2010 08:43

 


Hur sugen är man inte på att se ut sådär idag? Inte en speciellt avancerad outfit heller, underbar morgoninspiration!  

Av Evelina - 14 april 2010 21:19

        


FANTASTISKA kläder från Noir & Blancs A/W kollektion. För er som minns la jag upp kläder från det här märket redan för några månader sen så jag blev minst sagt glad när Red & Square fashion PR hade märket hos sig. Stod hur länge som helst och tittade, och pillade och beundrade. Den extremt coola skinnjackan/tröjan är en het favorit. Vilken är eran?


Ovido - Quiz & Flashcards