Alla inlägg under april 2010

Av Evelina - 14 april 2010 10:47

     

Så jäkla snygg kombo med shortsen och blusen, mums!

Full rulle på kontoret, strax iväg på möte. Det här är LIVET!


Av Evelina - 13 april 2010 20:41

        


Här kommer lite försmaksbilder på vart jag vart och vad jag sett idag :D

Mer plagg och finfin inspiration kommer inom kort, så håll utkik!


Nu blir det tisdagsmys, loveley!

Av Evelina - 13 april 2010 18:09

      


Idag har jag vart på två pressvisningar, två. Så jäkla kul, jag trivdes som fisken i vattnet. Kände mig nästan lite udda så som jag stirrade och fascinerades av alla snygga och coola kläder som kommer till hösten. Har tagit typ tusen kort, lägger upp mina favoriter lite senare. (Har massa coola tips till Tyra!!) Nu  blir jag strax hämtade av Magnus sen ska jag spöa honom på en löparrunda, den som förlorar måste vara den andras slav resten av kvällen och det har jag ju ingen lust med ;)


Min dagens outfit blev basic och skön. Kände att det verkligen var läge att klä sig bekvämt när jag ska göra något nytt och samtidigt prestera.

Kavaj från primark, vit blus only, jeans bikbok, vita converse, armband, solglasögon och senilsnören från H&M.



Av Evelina - 13 april 2010 11:14

  


ÅHHHHH vad jag skull vilja klä mig såhär idag, underbara, underbara bild.

Av Evelina - 13 april 2010 08:42

           


Kan vi klä oss såhär i vår eller bara ta inspiration från F A N T A S T I S K A bilder?

Av Evelina - 13 april 2010 00:01

  


Kolla vad jag ska gå på imorgon med Angelica (www.angelicascloset.se) !!!

Sviiiiiinkul :) Trots att jag gillar NU.et ser jag fram emot att få lite höst och vinterinspiration. Kommer bli grymt! Ska dit på eftermiddagen och självklart kommer det en uppdatering framåt kvällningen om det :)


Nu ska jag strax sova, Tjenna

Av Evelina - 12 april 2010 18:24

          

KOLLA vilka stensnygga halsband från danniljo jag hittade på net-a-porter! Som jag skrivit förut så tycker jag att smycken är THE SHIT och kan piffa till vilken outfit som helst. Tänk dig en svart snygg basic klänning, svarta transparanta strumpbyxor, det nedersta halsbandet och håret i en slarvig knut. Lite svart smink på det och ett par schyssta klackar, MUMS.


Nu ska jag få i mig sista quinoa:n och sen ska jag packa för att åka ut till Haninge för mys med min bästaste Emelie och sen Maaagnus. Bye babes!  


Av Evelina - 12 april 2010 18:05

  


Här sitter jag och Tyra i vårt nya kontor.. Sååå jäkla nice! Katrin Zytomierska sitter några rum ifrån och brevid oss unga tjejer som designar (?) och håller på med skor plus lite andra företg. Känns KANON att ÄNTLIGEN vara igång. Mitt huvud är helt slut av all ny inputt.

Men det är så kul, så kul, så kuuuul :) 


Yes, det är Tyra Sjöstedt (www.tyras.se) som är min nya arbetsgivare. Jag kommer göra allt möjligt från att hålla koll på mailen, kontakt med samarbetpartners till projekt och varumärksbygge. Framför allt kommer jag jobba en del med mitt stora intresse mode, DET känns underbart.


Även om bloggen i framtiden självklart kommer handla mycket om mitt jobb kommer jag inte sluta med att ge inspiration, för det är så gryyyymt och skönare kick är svårt att få. För det är det den här bloggen handlar om, MODEINSPIRATION, från och med nu kommer mina förutsättningar ändras lite och nu kör vi, äntligen, på riktigt, gaaahhh jag är så pepp, finaevelina, välkomna!   

Ovido - Quiz & Flashcards