Alla inlägg under april 2010

Av Evelina - 23 april 2010 16:15

        



Kolla in vilka råcoola skor från Andreia Chaves. Kanske inga man har till vardags men helt klart en stor inspirationskälla för framtida skor. Kanske människan kommer gå runt i liknande 2056 typ? Vore så jäkla coolt!


Av Evelina - 23 april 2010 12:28

     



Det är dags nu. Dags för lite färg. Solen skiner, det är helt klart vår i luften. Jag är härligt kär och livet känns underbart. KLART jag ska ha på mig färg. Tog min klänning från the garden collection för H&M, reströds jacka som ni kan skymta under skinnjackan. Till och med klackar. Tur att de 9 centimetrarna är i gummi :) Jag har vart en mjuk tjej i färger och gulli-gull stil men jag känner mig inte bekväm i det längre så så fort jag har på mig blommigt (händer inte så ofta dock) eller blusar och liknande måste jag kombinera det med lite nitar, skinn och pilotisar. Jag gillar det. Blir liksom sällan fel.


Gårdagens event på café opera var sådär. Malina klänningarna är vackra att se på men det hade vart trevligt med en visning så man fick se hur kläderna rör sig.

Materialen, färgerna och de otroligt enkla modellerna är för mig ett vinnande koncept. Jag kan se mig själv, i princip vilken klänning som helst, när som helst. Det är inte ofta. Kolla in hur fint det är HÄR.


Av Evelina - 22 april 2010 19:10

  


Nu händer det grejer här. Sitter hos nyheter 24. Bella står i fin klänning från Malina. Tyra blev precis färdigsminkad och jag läääängtar tills hon sätter på sig fina klänningen från noir&blanc. Emelie sitter och jobbar. Runt hos är det liv och rörelse. I studion förbereds kameror och mitt i allt sitter jag :) Med en kaffe och funderar på hur härligt livet är! Efter sändningen bär det som sagt av till star pr och efter det verkar det nu som om det vankas på fest..  Den som lever får de!

Bilden tog jag igår på kontoret. Jag gillar glasögon, men jag ser ju sämre med än utan så det blir liskom fel. Glasögon eller inte, det är frågan?

Av Evelina - 22 april 2010 16:14

                    







Den 20:e maj släpper hm sin tredje kampanj med fashion against aids.

SÅ JÄKLA SNYGGA KLÄDER. Jag vill ha allt, typ. Den långa vita är helt klart ett sommar-måste. Ska ragga upp jeansklänning till Tyra och det där bältet tror jag nog min pärla Emelie skulle vara superfin i. Natten mellan den 19:e och 20:e är det jag som komer sitta redo vid datorn!

Just nu är jag hos frissan med Tyra och strax ska vi ner till Nyheter 24 för pepp och manus och allt dom ska göra innan kvällen bella&tyra show!


Har ni sett i Tyras blogg vad vi gjorde förut idag? Haha stört kul var det iaf :)


See ya!

Av Evelina - 22 april 2010 10:55

           



Idag väntar några timmar på kontoret :) Har en lååååång to-do-ist!

Tänkte kanske kanske gå en sväng i några affärer och sen är det visning hos Star PR efter bella&tyra show. Ska spana in finfina kläder från märket Malina med Emelie och Tyra. Svinkul!


Sista kortet är en symbol för hur kul det är att skrivas om i skavllerbloggarna. Inte så kul alltså. Otroligt onödigt. Annars känner jag mig på g. På g med STORT G! Då kör vi!



Av Evelina - 21 april 2010 18:35

     


Nu sitter vi på kontoret och i bakrunden ser ni Tyra vinkandes. Lekte nyss med hennes kamera och ja, resultatet ser ni ju, låt oss säga att jag fortfarande lär mig ;) Egentligen var planen att vi skulle på galapremiär ikväll men med ett fullspäckat schema ställde vi in det. Så nu sitter vi här. Gör to-do-lists och pratar framtida projekt. Crazy life!


Jag har länge vart sugen på en hatt. Den på bilden är från Bikbok och nedrans vad söt den är :) Mer sånt! Körde på svart idag igen. Svart, svart, svart. Underbart!


Av Evelina - 21 april 2010 14:29

  


Jag kan INTE FÅ NOG av den här stilen. Hur uttjatad den än må vara :) UNDERBART!

Av Evelina - 21 april 2010 08:15

     

Inez + Vindooh för Visionaire Magazine

 

Tänk om sminkningen kunde göras på det här sättet för oss morgontrötta. Vore guld istället för att stå med topps och smeta ojämnheter, utanför hit och innanför dit.

 

Galet coola bilder, love it! Morgoninspirationen idag känns klockren!


Ovido - Quiz & Flashcards