Alla inlägg under april 2010

Av Evelina - 12 april 2010 14:18

  

När jag och Emelie var i London för några månader sen hittade jag dom här finfina broscherna på Aldo. Satte dom på mitt slag på min svarta kappa. LOVE them! Broscher är KUNG som smycken, dock alldeles för underskattat.

I vår kommer jag helt klart vara på jakt efter fler broscher. YEAH!


Av Evelina - 11 april 2010 15:23

    


Sååååå jäkla gott. Igår blev det kladdkaka till lunch, skönt med chilldag :)


Nu kom jag in i någon form av städ-mania, händer inte så ofta så det är lika bra att fortsätta när energin finns. Solen skiner underbart så balkongdörren står på vid gavel. På p3 disskuteras modes makt när det gäller politiker och snart ska jag sätta på mig löpardojorna och ta mig en runda.

Ikväll kommer M hit, mysmiddag och myssöndag hemma hos mig. Loveley, loveley life!

Av Evelina - 11 april 2010 12:05

    


Igår kväll åkte jag till Hanna i Vasasatn och sen till Emelie och el chickas i Haninge. Rolig, men jag blev lite trött där mot slutet. Gårdagens outfitt blev enkel med genomgående svart. Jag känner mig nästan alltid snyggast när jag får dra på mig svart. Basic, snyggt, sexigt. Matchade med armband med fjädrar från Australien och mitt oborstade, ruffsiga hår drog jag till en sida och satte upp det med en toffs. Svart smink, lite solpuder så jag fick lite färg sen drog jag.

Lyckadkväll, helt klart!

Av Evelina - 10 april 2010 16:22

        

Lite lördasinspiration från brittiska Vogue, underbart!

Av Evelina - 10 april 2010 12:21

  

Kolla hennes hår, är det inte alldeles alldeles mysigt vackert?

Nu vet vi ju alla att det är stylat med massa produkter och fönat och sånt, men tänkt, tänk om ens hår såg ut sådär en helt vanlig myslöardg. Lyckans ost!  


Av Evelina - 9 april 2010 18:02

    

Blev svart idag, surprise? :)


På MÅNDAG kommer allt att släppas. Framtid, planering, karriär.. sviiinspännande, så sorry att att jag håller så på hemlisen men ibland är det många bitar som ska falla på plats. Åhhh jag är så HIMLA glad oxå för idag lyckades jag ta fram mina säljar-skills och få en biljett till Red & Squares pressdag för massa snygga och coola märken..(Och goodiebags, love it) 

Ska gå dit med Angelica som bloggar på angelicascloset.se och är Bellas stylist! Så jäääääkla kul, jag satt som ett barn och fnittrade när inbjudan damp ner i inkorgen, Y E S! Ett steg till i rätt riktning!


Ikväll blir det girlsnight med Jennie, Amanda och Jojo. Underbart!

Av Evelina - 9 april 2010 14:09

 

Finns i rosa oxå, men jag föredrar basic färger ;)

Barnavdelningen is the S H I T     


(Ser ni skylten i bakrunden? Gissa vart jag är och hälsar på?)

Av Evelina - 9 april 2010 10:25

  

Jag blev så sjukt sugen på att åka ut och resa igen när jag hittade den här bilden. Få lite sol, D-vitamin som helt klart behövs, bruna ben igen, bort med genomskinlig hy, på med jenansshortsen och skönt solblekt hår.

Nu hänger jag ju med en kille som kan skejta oxå, får nog ha som sommarprojekt att han ska lära mig det ;)


Godmorgon allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards