Alla inlägg under maj 2009

Av Evelina - 31 maj 2009 13:24

Jag är HEMMA. Helt underbart skönt. Lite stressande, lite "varför gjorde jag det där" men vad i helevet, jag är hemma.

Ska strax upp på stan med siss och Markus.. fast just nu letar dom efter markus hemnyklar så jag har lite tid att sitta vid datorn. Jag får energi av att vara här, det är coolt. Jag känner mig ganska cool här, det ger energi..


Har köpt en UNDERBAR ny keps. Och en Fin nikitia t-sha, mums. Ska föröska hitta en nya laddare till min kamer. Nu verkar det som om vi ska dra. Jag har en hel del funderingar så jag skriver nog snart igen. puss 

Av Evelina - 22 maj 2009 22:35

Lovar du att vara ärlig?

Så länge det inteskadar ngn annan så..


Du heter: 

Evelina Maria Gunnarsson


Smeknamn:

Eve, Lina (uppfinningsrikt) 


Låt som när du är ledsen sörjer till?

Oj, helst en feel-good låt


Beroende av:

En del socker, vissa peeps


Vem behöver du mest just nu:

Hanna & Joline 


Vad tror folk om dig?

 Att jag är trött


Stämmer det?

Ja, för tillfället


Vad får du oftast komplimanger för?

Att jag är bra på att jobba 


Vad säger du för att imponera på någon? 

haha.. jag vet inte hur man gör sånt


Hur imponerar man på dig?

Ödmjuk och snygg är en bra kombo :P


Brukar du skratta för dig själv?

gör det faktiskt just för tillfället 


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"bikini är perfekt, nu ska jag bara ha matchande byxor :D"

haha.. efter en shoppingsväng med maja o emelie


Var bor du?

Stockholm


Trivs du där:

Just nu trivs jag nog ingenstans


Äger du några converse:

Några? massor.. tyvärr är de flesta utslitna och kastade, men jag sparade på dem länge. 


Sprit, cider, vin eller öl:

varför inte en blandning? 


Brukar du bli för full:

Hmm.. fråga mina vänner.. 


Vad har du för mobil operatör:

tele 2 x 2


Är du allergisk i mot något:

Lite lätt överkänslig mot laktos, suck, vem vill ha mjökmage liksom? 


Har du haft sex idag:

Najdu


Nästa mål i ditt liv:

Göra galna saker, göra mer saker


Hur svarar du i mobilen:

Jobb: "Evelina"  Privat "Ah, det är Eve" ... mest jobb nu dock.


Vem ringde du senast? 

Jenniegull 


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

"Du måste ha sommarlov, hör du det" och typ "vi ses nästa helg puuuus"


Antal timmar sömn inatt: 

hihi.. minst 12


Sov du ensam:

Nej, Maja vid min sida


Brukar du komma i tid:

Gillar det inte, men kommer lite sent ibland om jag ska vara ärlig..


När mår du bra:

När jag känner mig hel, eller när jag får köpa kläder :) 


När blev du fotad senast: 

Yesterdaaaaay 


Hur känner du dig nu:

Trött och rastlös, skumt nog


Vanligaste färg på dina kläder:

Har mycket färg nu alltså


Vad tycker du om fötter:

Kan vara fint, kan vara  Ä C K L I G T 


Vad saknar du:

En kille faktiskt, jag antar jag inte är ensam om det


Hade du en bra kväll igår:

Det var Lagom, önskar jag vart mer pigg


Favorit dryck på morgonen:

Ohhhlala Brämhullts, kan tänkas vatten oxå


Rakar du benen:

 Inte så ofta, niiice to be blond


När brukar du oftast gå och lägga dig:

Gud, så tidigt som möjligt, brukar bli runt 22, 23


Är du blyg?

I vissa sällskap absolut


Sysslar du med någon idrott:

I wish, I should


Vill du hellre ha mail än brev: 

Brev är romantiskt, jag behöver romantik


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

gaaaahhhh Jag är kärlekskrank


Har du spytt offentligt:

Hahaha... i don´t kiss and tell. men Ja, det har jag.

Om offentligt räknas som inför emelie o erik iofs? 


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

OJ.. jag vet ju vad en kille som tjej skulle göra iaf. 


Är du nöjd med ditt liv:

Periodvis väldigt nöjd


Är du bortskämd:

Jag skämmer bort mig själv


Vad gör du i morgon:

Har NOLL måsten, underbart. 


Vad är det värsta du vet?

Krav, måsten. förpliktelser, behov


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?

Tillräckligt för att inte vilja vara med i lyxfällan


Vilken kändis tycker du är en bra förebild?

Är lite dålig på kändisar men jag skulle gärna ligga med Jude Law


Vad längtar du till?

Fruktansvärt mkt tills Joline kommer hem (hon har vart borta i 2 månader)


Har du bra vänner och äkta vänskap?

Ja, många


Vad använder du för shampoo?

Måste köpa ett nytt, vilket som så länge det inte ger mig kli


Vad är det finaste du fått?

Såhär på rak arm är det svårt att komma på men alla pengar jag fick på min student som gick till min o hannas resa var fina :) 


En speciell dag du minns:

typ 15 december 2008. Overklig vänskap


Hur gammal är du:

 Snart 22, whohooo!


Tycker du om någon just nu: 

Hmm, jag vet faktiskt inte.

När det gäller vänner, masssor.  


Om fem månader:
 

Antagligen jobbar jag. Fast jag vill leva galet, igen. 


Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Just nu blir det en hedel rass


Vilken tid gick du upp idag:

tsss. det minns jag inte 


Har du sovit i din egna säng inatt:

Nepp


Har du strumpor på dig nu:

nepp


Är det okej att gråta: 

Jag gråter väldigt lätt


När grät du senast:

typ lite förut idag


Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Köpa saker till mig själv och andra


Bär du glasögon eller linser:

Nej, när jag var typ 12 hade jag dom fulaste glasögonen i världen. Tack godegud att jag slipper ha dom nu. Annars är det rätt hett med rätt bågar. 


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:

Vissa saker, oftast inte. 


När går du upp ur sängen en helgmorgon:

När någon ringer och väcker mig


Har du piercing:

Hade i läppen


Vill du gifta dig:

Jo det vill jag


Vill du ha barn:

När ska man ha tid med det? Men jo, när jag är lycklig så. 


Solar du ofta:

Kanske borde lite mer, albino. 


Är du bra på att laga mat:

haha.. jag är ett skämt på att laga mat.. 


Är du flygrädd:

Nää.. jag är lite rädd för att dö dock. 


Hur vig är du:

Jag kan bli vig om jag tränar


Är du musikalisk?

Gäller nog samma där


Vad dricker du helst när du är törstig:

kolsyrat vatten, cola light, juice, socker


Vilken är din favoritglass:

Just nu: Citron-lakrits


Tror du på ett liv efter döden:

Jag vet inte, kanske


Tycker du om sushi:

Underbart GOTT!


Vad äter du helst när du ser på film:

Ganska mycket. TYp vad som helst. 


Bor dina föräldrar tillsammans:

Nej, inte sen jag var typ 3


Har du tandläkarskräck:

Nej. Efter 6 utdragna och 2 år med tandställning dör det


Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Inget av det.. jag är nog mer en "mitt-på-dagen-människa" nu.. 


Vilken ögonfärg har du:

Blå av nått slag


Har du någon gång gråtit dej till sömns:

Jaodu,

Biter du på naglarna:

om jag måste. Långa äckliga naglar =äckligt 


Hur ofta tränar/motionerar du:
 

Jag betalar för ett träningskort men använder det lite för sällan, typ aldrig. 


Senaste låt du hörde:

Swingfly. You spin my head, ja, ni vet. 

Av Evelina - 22 maj 2009 17:05


Jag har ont i huvudet, mår lite lätt illa... Känner mig rastlös men ändå trött. Vill sova men ändå göra ngt av min lediga dag. Shoppade för pengar jag inte har. Borde städa, borde läsa, borde ringa, borde jobba, borde bry mig mer. MER mer MER mer. 

Och ibland borde jag bry mig mindre. Tänk att det kan vara så olika, från situation till situation, från person till person. Skumt, men kanske naturligt, eller bara sjukt.

Vill bli smalare, vill äta chips med dipp. Som alla i guess.

Lite deppig är jag allt. Lite bitter, väldigt trött. Känner mig sällan jätteglad längre. Väldigt trött för att vara jag.

Jag Läääängtar till sommaren. Kanske aldrig vill att den ska ta slut heller. Eller så vill jag det, vet jag någonting längre?


Vet att jag förut mådde bättre av att shoppa, sorligt, sant. Nu har jag köpt ett par jeans, solglasögon, ett linne och en kjol. Fint, dyrt och billigt, vill ändå ha mer. Har inget stopp, inget stopp för begär, för trött. 


Min kamera har fuckat sig själv oxå. Suck, annars kunde jag laggt upp lite bilder. nej inte ens det.


oj. så pigg och positiv jag låter. dags och sova. dags och börja leva oxå i mig själv inte bara utåt. 

peace out!  


Ovido - Quiz & Flashcards