Direktlänk till inlägg 16 augusti 2008

Rubrik saknas

Av Evelina - 16 augusti 2008 05:20


Klockan är nu 05.21 och jag och Joline har typ nästan precis kommit hem från kvällens jobb. Egentligen borde vi ligga utslagna sovandes i våra sängar men konstigt nog är vi vakna.

Äntligen tar jag mig tid att rensa skallen på vad som hänt de senaste dagarna. Jag har varit dålig på att uppdatera, jag vet. Men det har skett så mycket skojigheter att jag hetl enekelt inte har haft tid. Jag tror nog, eller rättare sagt jag vet, att jag startade bloggen i brist på annat, jag är egentligen ingen skirvar-själ som njuter av att formulera ord och känslor i skrift..


I lördags flög mamma och jag ju till PAris. Vi bodde helt underbart i Montmartre med utsikt mot soucre coure. Kanske var det lite jobbigt när gästers i rummet bredvid hade hårdsex och hon ksrek som et stuckengris sista natten. Men who cares, jag tyckte det var ganska skoj. Vi var tvättäkta tursiter, besökte givna platser, fotade och åt massor av god mat. Drack lite rosé och en heldel svindyra cappucinos. Mindre trevligt var två upplevelser av andra personers kastspyor i vår närhet. En grabb på louvren kunde inte hålla sig utan la en redig pizza bredvid mona lisa  och en annan spydde ner bussgolvet/gången påväg till flygplatsen. Det stank satan kan jag berätta och bättre blev det inte av att vi satt tv rader snett bakom. Bläääääää. Väl hemma i sverige igen ringde min vän mattias från örebro och säger att han och petter kommer på besök nästa dag. Jag har haft så sjukt roligt. Kommer leva länge på glädjen och skratten. Igår kväll var en helt sjukt trevlig, rolig och upplevelserik afton. Det var fantastiskt, av det jag kommer ihåg vill säga :) nää, men det var verkligen superb. Var en sväng på sjätte tunnan och sen på after bar o kök.. det är så härligt när man känner att det är så trevligt med dom man hänger, att stället inte spelar någon roll.. så var det igår. Jag hoppas dom kommer hit snart igen. Eller ja, petter ringde nyss och berättar att han kommer till popaganda. Men jag vill ha matte oxå, han är grym, men nya stilguru. Men jag är sleten idag. Usch JObbade till 04.30 i onsdags, var ute och slirade till 5-snåret igår och har jobbat till 04 idag.. skönt att mitt nya jobb sätter iång nästa vecka med fina raka veckor.


Jag har nog massor mer jag egentligen vill dela med mig av men nu börjar jag verkligen bli trött.. jajust det, det är ingen myt att fransmän verkligen älskar sina onyttiga baugetter.. varenda jävel (nästan iaf) gick omkirng med en under armen.. vad är det med dom där baugetterna? jag hajjar inte.. Och sen en sak till.. festen vi jobbade på ikväll arrangerades av svenska moderådet, du kan ju bara gissa om det fanns snygga grabs bland gästerna..


sov gott, peace out, kjyss! /Evelina

 
 
Karin

Karin

16 augusti 2008 18:41

Heej BigSiss :)
Här har du adressen till min blogg..
Den är inte riktigt klar och så eftersom att den är helt ny .. hehe . Saknar dig !

http://karrebarre.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 3 juni 2010 15:14

Saker och ting ändras! Till det bättre och till det sämre, sånt är livet. Ibland måste man ta nya steg för att utvecklas till något mera, något nytt och kanske något annorlunda. Det är dags för mig att lämna bloggplatsen. Min nya blogg är inte tre...

Av Evelina - 3 juni 2010 11:38

Sitter på tåget på G från Uppsala till Stockholm. Gårdagens födelsedagsfirande hos farmor innehöll självklart en hel del sötsaker. 7 sorters kakor och lite till! Jag åt minst sagt allt och lite till. Idag när jag kommer hem ska jag ut och springa,...

Av Evelina - 2 juni 2010 17:49


Nu sitter jag i bilen påväg ut till min farmor på landet! Vilken dag jag haft.  Först ut till pappas jobb, jobba med Tyras saker, gjort en egen tidsplanering, gått igenom hur jag ska bokföra mitt eget företag (som förövrigt precis har gått igen...

Av Evelina - 2 juni 2010 16:45


  Det är otroligt lyxigt att ha vän som finns där i vått och torrt. Någon jag kan ringa till när jag är så överlycklig att jag spricker, när jag har ont i hela kroppen och inte vart jag ska ta vägen, och någon att dela all sin inspiration och knasi...

Av Evelina - 2 juni 2010 13:45


  NU vill jag ha mina kläder jag beställt från H&M.se  VART ÄR DOM???????             ...

Ovido - Quiz & Flashcards