Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Tillbaka till Australien

Av Evelina - 21 december 2009 13:28

Har precis köpt min resa tillbaka till Aussie, eller ja, iaf halva.. Ska resa med buss genom thailand ner till malaysia där mitt flyg till brisbane går och eftersom Svenska UD avråder svenskar från att vistas i de södra delarna av thai är jag lite lite smått nervös.. men det är sjukt mycket billigare, smidigare och jag får stanna en dag längre med med min familj så jag tar den risken. Har vistats i betydligt farligare områden förut.. som i min egen kropp till exempel .. tjetjing :P


Har haft en underbar dag, men lite shopping, kvalitetstid med min söta lillebror Felix, solning, massage och träning.. unnade mig en lite toblerone jag fick av Helenas mamma, Mona, det var jag värd :)


Lite pics..


  

Body nr. 5 vill jag ha, ha, ha!! Hittade dne på glamour.se. Could kill for it!


Fantastisk solnedgång.. helt overkligt med massa vit snö hemma just nu!

Kortet tog jag för bara några timmar sen.. myss!  


 

17.00-18.00 är det happy hour med halva priset så då passar vi på..

Från Vänster: Sofie(K&A:s kompis fårn göteborg), Anna och Karin..


  

Utsikten från vår veranda.. hmmm? Jobbiga mornar :P Brukar springa längst stranden innan frukost. overkligt!


Nästan hela gänget på happy hour!


Nu blir det film o AC på rummet!

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 3 juni 2010 15:14

Saker och ting ändras! Till det bättre och till det sämre, sånt är livet. Ibland måste man ta nya steg för att utvecklas till något mera, något nytt och kanske något annorlunda. Det är dags för mig att lämna bloggplatsen. Min nya blogg är inte tre...

Av Evelina - 3 juni 2010 11:38

Sitter på tåget på G från Uppsala till Stockholm. Gårdagens födelsedagsfirande hos farmor innehöll självklart en hel del sötsaker. 7 sorters kakor och lite till! Jag åt minst sagt allt och lite till. Idag när jag kommer hem ska jag ut och springa,...

Av Evelina - 2 juni 2010 17:49


Nu sitter jag i bilen påväg ut till min farmor på landet! Vilken dag jag haft.  Först ut till pappas jobb, jobba med Tyras saker, gjort en egen tidsplanering, gått igenom hur jag ska bokföra mitt eget företag (som förövrigt precis har gått igen...

Av Evelina - 2 juni 2010 16:45


  Det är otroligt lyxigt att ha vän som finns där i vått och torrt. Någon jag kan ringa till när jag är så överlycklig att jag spricker, när jag har ont i hela kroppen och inte vart jag ska ta vägen, och någon att dela all sin inspiration och knasi...

Av Evelina - 2 juni 2010 13:45


  NU vill jag ha mina kläder jag beställt från H&M.se  VART ÄR DOM???????             ...

Ovido - Quiz & Flashcards