Direktlänk till inlägg 25 december 2009

Thai Pics, last man standing

Av Evelina - 25 december 2009 13:25

Sitter pa ett internetcafe och ska strax ga o ata en sista maltid med familjen. imorgon 06.00 kor taxin mig till tongsala piren och se vantar 2 dygns resande tillbaka till australien! Lagger upp lite blandede bilder fran tiden har pa koh phangan. Hor av mig nar jag ar framme och far tillgang till internet igen.

Mycket bilder pa mig sjalv, men det har ar ju "Evelina mitt i centrum" sa jag ser et som okej..  Kyss


      

Jag och Felix pa julafton.. Och sen middag med internationellt julbord,

      

Pappi p[ snedden, Karin ochhennes Robin pa snorklingsutflykt och sa jag, go o glad!

      

Julaftonsmiddag, jul lunch med mat fran sverige och sa Anna pa matmarknad k;pandes en nypressad juice. Kvalitetstid med min lillasyster is the shit :)

     

Marcus och jag korde hopp i poolen, sanna o jag chillar och sa snorkling, hahah!

        

Heeey, snorkling, felix gillar majskolvar, och sa posning pa ho niva :)     f

Anna jag snygga pa G till mopparna, stek i solen och bannanpannkaka, underbart!  

    

Matmarknad och sa hur nastan varje dag vid poolen har sett ut, med utsikt over havet.


Dags och bima.

 
 
Ingen bild

Emelie

27 december 2009 02:04

Ser helt fucking amazing ut!

Men du, är inte det där MIN bok som jag fått av DIG?

Haha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 3 juni 2010 15:14

Saker och ting ändras! Till det bättre och till det sämre, sånt är livet. Ibland måste man ta nya steg för att utvecklas till något mera, något nytt och kanske något annorlunda. Det är dags för mig att lämna bloggplatsen. Min nya blogg är inte tre...

Av Evelina - 3 juni 2010 11:38

Sitter på tåget på G från Uppsala till Stockholm. Gårdagens födelsedagsfirande hos farmor innehöll självklart en hel del sötsaker. 7 sorters kakor och lite till! Jag åt minst sagt allt och lite till. Idag när jag kommer hem ska jag ut och springa,...

Av Evelina - 2 juni 2010 17:49


Nu sitter jag i bilen påväg ut till min farmor på landet! Vilken dag jag haft.  Först ut till pappas jobb, jobba med Tyras saker, gjort en egen tidsplanering, gått igenom hur jag ska bokföra mitt eget företag (som förövrigt precis har gått igen...

Av Evelina - 2 juni 2010 16:45


  Det är otroligt lyxigt att ha vän som finns där i vått och torrt. Någon jag kan ringa till när jag är så överlycklig att jag spricker, när jag har ont i hela kroppen och inte vart jag ska ta vägen, och någon att dela all sin inspiration och knasi...

Av Evelina - 2 juni 2010 13:45


  NU vill jag ha mina kläder jag beställt från H&M.se  VART ÄR DOM???????             ...

Ovido - Quiz & Flashcards