Alla inlägg under juli 2008

Av Evelina - 1 juli 2008 23:57

Idag var jag på jobbintervju hos ABC gruppen.. det gick bra, i alla fall kändes det så! Faan jag tror att jag är bra på att läsa av situationer, men kanske är jag inte det ändå och bara tror att dom gillade mig fast dom egentligen inte gjorde det.. jaja, jag får se hur det gick, dom skulle höra av sig redan på torsdag eller fredag så det är bara att hålla tummarna!


Är hemma i sthm nu igen och det är nice.. för sisådär 4 år sedan trodde jag aldrig att jag skulle känna en lättnad av att komma hit (snarare ångest) men trot eller ej, den där sköna lättnaden infinner sig nu och helt galet nog så är det underbart! Jag kommer kanske inte stanna här för alltid men jag kan nöjt konstatera att jag är klar med örebro för ett tag..


Jag behöver stimuli, i massa former.. imorgon ska jag dock med alex på bio och kolla på sex & the city filmen.. Antingen kommer jag känna mig skönt tillfredställd efterråt, som om jag upplevt massa nytt genom deras livliga liv, eller så komme jag känna mig tråkigast i världen som mest sitter på min rumpa och väntar på prince charming eller att upplevelserna ska hagla ner i brevåladan...  eller är det så rent av att jag har för höga krav på min vardag? äsch screw that, jag behöver stimuli, och stimuli måste det bli!


Ut på äventyr vänner! /tjobreeee

Ovido - Quiz & Flashcards