Alla inlägg under mars 2010

Av Evelina - 28 mars 2010 15:49

  


"Kvinnans kropp är vad som bestämmer formen på klänningen"

"En kvinna kan vara för uppklädd men inte för elegant"

"Utsmyckning är en hel vetenskap, skönhet ett vapen"


BRA film!


Av Evelina - 28 mars 2010 12:57

                    


Blev många bilder på en gång nu. Men jag kunde inte hålla mig.

www.wildfoxcouture.com ger en B R A start på söndagen. See by your self babes!


Jag längtar, för kanske första gången, så fruktansvärt mycket efter att det ska bli måndag. Galet!

Av Evelina - 27 mars 2010 20:28

  

Har precis kollat klart på the ugly truth och ska strax sätta på Coco Chanel.


Snorpapper överallt, dans i benen, svullat popcorn, hallomi och glass med kolasås. Livet. Saknar M väldigt mycket men får trösta mig på att spana in allas våran egan Robert Pattionson. Oförskämt snygg. Sug i blicken, busig i håret, tre-dagars-stubb, manliga händer, mjuka och förföriska ögon. Och så en jeansskjorta på det. (Alla borde ha en jeansskjorta i sin garderob). Ren, snygg, fruktansvärt het. Ändå vill jag tusen gånger om att någon annan skulle ligga brevid mig just nu. Är det inte stört?


Av Evelina - 27 mars 2010 17:08

      

Ligger här och snorar och har helt plötsligt massa tid framför datorn. Det är när jag snubblar över inspiration som detta som jag blir alldeles gråtfärdig.

Underbara bilder. Nästan så jag blir frisk av ruset.


Mammis vänner har kläd-bytar-middag (med vin och öl, gissa hur det kommer gå ;) så jag låser in mig i mammas rum. Ska strax kila ner och hyra film och kanske köpa lite godis. Ikväll blir det till att stanna hemma och njuta av massa, massa fler bilder som bara ligger och vibbrerar för att få visas. Lyxig lördag där ute!

Av Evelina - 27 mars 2010 15:15

    

Glömde visst. Har ju sedan tidigare skrivit att jag är sjukt sugen på ett par shorts till våren. Ett par svarta coola shorts kan man ju ha i alla lägen oavsett skor och beroende på hur du matchar med överdelen kan du bli sjömansflicka, rockers eller varför inte stilig. Idag provade jag ett par från Gina för bara 149 kr.

Men det kändes inte 100 rätt. Priset kändes mer än okej, men den är ngt som säger emot med just den här modellen, måste suga på den karamellan lite till tror jag allt..  kanske ska ta och prova ett par beiga om det känns bättre!

See ya!

Av Evelina - 27 mars 2010 15:08

        


Blev lite shopping ändå. Härligt. Överst min absoluta nr. 1 på "det-här-behöver-jag-verkligen-listan" min parfym! Den gamla flaskan har ekat tom i flera månader i badrumsskåpet så det var verkligen dags. Dior är oslagbar. 

Hittade en armyskjorta på BIKBOK för halva rea-priset, jummy! 89 spänn, kap!

Ny mascara och så freestylade jag lite på nagellackshyllan på H&M och tog en fin blå färg. Fick mersmak för blå från förra inlägget :)


Jag har gått och blivit sjuk, blää-tråkigt, så ikväll blir det nog hänga i sängen med TV:n och popcorn, eller våffeltime med örebrochicksen, den som lever får se!

Tjao

Av Evelina - 27 mars 2010 09:44

  


Lördag, löningspengarna på kontot och smått slut och bakis i kroppen. MEN nu är det dags. Ska harva mig ur soffan och möta mamma för shopping. Bara jag som har problemet att få hjärnsläpp när man väl kan? Jag vill ha allt så att jag inte kan välja klokt? Tror det blir fokus på mammsi och span för att sen göra en strukturerad lista till mig. Härliga härliga lördag.

(Så länge får ni spana på den vackra tjejen över, och blått, jo varför inte?)

sry

Av Evelina - 27 mars 2010 09:12

www.behindthescenes.se, där kan ni se anledningen till varför jag var lite borta igår. Galet stört rolig kväll/eftermiddag/natt. Emelie och jag i ett. Fantastiska människa.


Nu ska jag surfa runt och få lite update från omvärlden, återkommer snart babes.



Ovido - Quiz & Flashcards