Alla inlägg under mars 2010

Av Evelina - 25 mars 2010 08:17

  

Visst blir man lite sugen på en tight långklänning när man ser den här bilden?

Det blir helt klart jag   !!


Sitter och käka mysfrukost med Nina i mammas kök. Tända ljus och p3 i bakrunden. Hon läser sofies mode och tillsammans kollar vi kändisar och känner oss gamla. Underbart!

Att Nina ska flytta hit är helt klart ett stort steg i mitt uppåt-kurviga-liv. Och dessutom när vi väl hittar en lägenhet att flytta in i kommer garderoben gångras med 3, TRE! Jojo, Nina och min. F A N T A S T I S K T!

See ya later!

Av Evelina - 24 mars 2010 19:11

  


Att matcha skinn med skinn som bilden ovan är så sjuuukligt snyggt!

Så där så jag känner att jag skulle kunna ha så dygnet runt, underbar känsla.


Av Evelina - 24 mars 2010 16:10

  

Hejdå kläppen!

HEJ Stockholm!

Av Evelina - 24 mars 2010 10:25

Sitter i stugan i kläppen och har käkat sista frukosten. Blir mer snowboard, sen in i bilen för att åka hem till stockholm igen. Lyxen med att vara borta är ju att man kan komma hem och den här gången har jag verkligen längtat. Det finns mycket fint hemma just nu   


Jag saknar M så det pirrrar i hela kroppen(underbart), känns som en evighet sen jag träffade Emelie. Mina örebrotjejer som äntligen tagit sitt pickopack och kommit till huvudstaden. Många, många fler vänner, nya spännande jobb och utmaningar och givetvis min mamma. Nästa helg är jag supersugen på att gå ut på söder.. givetvis har jag redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig.

Kolla tjejen över, kanske jag kan ta lite inspiration från henne, eller så snor jag hela outfitten. Det här med kortkort, avklippta strumpbyxor, små jackor och sexigt ostyrthår känns lite min grej. Får hoppas det funkar bättre i stockholm än i Örebro!


Av Evelina - 23 mars 2010 18:18

  

Min fina fina emelie, jag saknar dig! 

Av Evelina - 23 mars 2010 09:22

        


Trashigt, enkelt, sexigt, jeans, oversizeskjortor, mittbena, skinn med mera med mera. 90-talet har nog vart här ett tag men först nu inser jag hur stort inflytande det faktiskt har. Och när man har växt upp under 90-talet hoppas man innerligt att savannbyxor och buffaloskor aldrig kommer tillbaka. Hur ska jag någonsin tycka det är coolt igen? Blää. Bara förknippat med smygrök bakom gården, snacket om HB och kalla hockymatcher för att spana på idag tötiga killar.. nej usch. 90-talet välkommen, sålänge det är 90120 beverly hills som får styra skeppet!

Av Evelina - 22 mars 2010 18:40


Efter en hel dag i backen skulle jag inte banga på lite vår och DOM HÄR SHORTENS! Galet galet underbart snygga. Hade chansen att köpa ett par awesome i Malaysia när jag var där för några månder sen.. Varför jag inte gjorde det kan man verkligen fråga sig.

  

Av Evelina - 22 mars 2010 10:07

  


Heeeey, you look kind of cute! Kan man se ut såhär på afterskin? ;)

Kolla snygga kontraster, mitt favorittransparanta och jenasjackan fast i svart.

Håret i basicperfektion som gör att även vi dödliga kan se oförskämt snygga ut utan att ens kamma håret när vi vaknat.

Jag älskar det här modet!



Ovido - Quiz & Flashcards