Alla inlägg under mars 2010

Av Evelina - 15 mars 2010 20:12



  


De här dojjorna har cirkulerat runt i blogg- och modevärlden de senaste dagarna. På net-a-porter står det sold out. Coolt materialval, egentligen gillar jag ju snörning, öppen tå är så rätt det kan bli och så har dom ju min älsklingsfärg svart :) MEN ändå, något ger mig en osäkn blå-kulla känsla. hmm.. måste nog smälta lite..


Jag har så himla mycket roligt att se fram emot just nu och det gör mig så lyyyycklig :) På torsdag är det ansiktsbehandling med mammi, på fredag åker jag hem för att på lördag gå på fest med mina bästaste bästa tjejer från örebro (har redan börjat fundera på vad som ska göra mig outstanding :P) och på söndag åker jag till kläppen med min pappas föredetta, min brorsor samt kusin. Kommer tillbaka på onsdag kväll och då får jag träffa M igen. UNDERBART. Innan dess ska jag styra bokföring med Emelie och min moster och slinga håret på Alex.

Som sagt mkt att hinna med :)

Av Evelina - 15 mars 2010 18:21



  


Iår ska jag verkligen ta och köpa mig en baddräkt. Har länge kännt att det är dags och när jag hittar sån här härlig inspiration kan jag inte längre hålla mig, got to make it happend! Loooovley!

Av Evelina - 15 mars 2010 09:32



      


Även fast jag just nu är en sucker för svart, enkelt, sexigt, stilrent är jag välldans svag för det här hippemodet. Avslappnat, coolt, mysigt, otroligt vackert!

Under många år hade jag svårt för att bestämma mig för vilken stil jag hade, nu, lite äldre och klokare, vet jag att man inte ebhöver ha en stil. Att mixa och missmatcha är dessutom helt på tapet, så kör på. Nitar, marint, randigt, blommigt, streetskor, handväska, tight, bagy osv.


När jag druckit upp min morgonkaffe nr. 1 och ätit upp frukostmelonen ska jag bege mig till jobbet. Ska sätta mig på Waynes tror jag och fortsätta leta efter nytt jobb! Han den där som jag är lite kär i är i vemdalen hela veckan så jag måste sysselsätta mig ;) annars längtar jag ihjäl mig, tuuur att jag har världens bästa vänner! Puss 

Av Evelina - 14 mars 2010 21:09



     



Två egobilder såhär framåt kvällningen. Överst dagens Evelina, trött, illamående och lite för bakis för fashion. Under gårdagens partyprinsessa dansades på custler vid södermälarstrand. Om jag gillar pussbilder Jajjemensan :)

Clothes 1: Gröns parkas från vila, leopardsjal från H&M, svart tröja med transparanta ärmar H&M, jenas från Bikbok och vita converse. 

Clothes 2: Svarta klänningen från H&M, halsband MQ, örhängen primark, boots primark.

 

Nu söndagsfilm!


Av Evelina - 14 mars 2010 11:46



                

Vill man köra på sexystyle så vet vi ju nu hur vi ska göra.

Svart, simpelt, glädje.

Hett, hett hett!!!


Blev en sväng ut med kusin Jocke igår efter jobbet. Kom hem vid 4 tiden och idag mår jag som jag förtjänar. När jag druckit upp mitt kaffe och slitit mig från alla awesome modebloggar jag hittar mer och mer ska jag hoppa in i duschen och sen står brunch hos Hanna och Christoffer på schemat, myyyys!


Av Evelina - 13 mars 2010 18:04



    


Jag är såååå sugen på att piffa till mig, sätta på mig min lilla svarta från H&M, (som jag köpte för ca 6 månader sen) och gå ut för att slå klackarna i taket. Klänningen och sminket ligger i väskan, skorna står i omklädningsrummet. Vad som händer efter 23.30 återstår att se.. :)

 


Av Evelina - 13 mars 2010 12:53


  


Ska strax hoppa in i bilen och åka till jobbet, först blir det en sväng förbi Zara vid norrmalmstorg för att spana in våren där, men först:


OH MY GUD vad snygg den här tjejen är. Finns knappt ord.


Tatueringarna får mig att vilja boka tid asap. Vilket jag tror jag ska :P

Bild från Elle france

Tjaooo

Av Evelina - 13 mars 2010 11:57


                       

Nu när våren är på G är det dags för att uppdatera conversehyllan. Hade häromdagen på mig mina helvita för första gången iår(har nog ägt närmar 10 par), lite kallt, men framför allt är jag inget big fan av för smutsiga skor, och tyvärr är de lite för slitna för att få vara vårens babys. Klassiska har alltid vart min grej men funderar på att hypa till det lite iår och slå till på dom vita med färgstänk. hmm?


Fler modeller och möjligheten att deisgna dina egna gör du på www.converse.com




 

Min vän Marcus kommer till sommaren få en lite kid och jag har ABSOLUT redan bestämt mig för att köpa ett par converse till bebisen :) ALLA måste ha ett par i sin garderob, oavsett ålder. helt klart. Kan inte bestämma mig för om det blir klassiska blå ett finfina färgade :) Ska kolla på en skinnjacka sen oxå, kommer bli världens coolaste unge!

Ovido - Quiz & Flashcards