Alla inlägg under mars 2010

Av Evelina - 18 mars 2010 21:47


          


L’Ecole National beskrivning av vår och sommarmodet skulle kunna vart mina egna ord för vad jag gillar hur jag tror att det kommer bli. Skitcoolt.

Av Evelina - 18 mars 2010 09:34



          


Hittade dom här bilderna på Lady Gagas stylist blogg och jag kände att jag bara var tvungen att lägga upp dom innan jag drar till jobbet. Hon är ju bra skum, man jag kan inte förneka att hon inspirerar mig till att våga. Våga vara annorlunda.


Eller ja, de är är väl han som inspirerar mig. Ha en bra daaaag! Tjo babes

Av Evelina - 18 mars 2010 08:23



        





Underbara, underbara torsdag!


-Vaknade och såg direkt alla härliga modemagazin liggandes på bordet brevid mig. Vilken vacker morgonsyn. Jag är en sån som lusläser varenda tidning, sida upp sida ner. Som om jag inte kan få nog. Viker ner kanter och ringar in saker jag gillar, töntvarning :P


-Nr. 2 på min "just nu älskar jag livet listan" är Shea Body Bytter från Body shop. Inte för att jag brukar använda den egentligen, utanför att dofter är något underbart som får oss att minnas härliga stunder mycke lättare. Köpte den lilla varianten igår. Jag saknar honom så mkt alltså. När det sista sms:et jag igår natt fick var "Du är underbar", hur ska man då inte sakna ihjäl sig?


-Den sista bilden får helt klart stå för morgonens inspiration. Fantastiskt sken, håret är så vackert blont, jag har så länge velat ha runda solglasögon och en pälskrage. En millitärinspirerad trenchcoat känns oxå helt rätt. Ja, hon kanske ser lite sur ut men man får skippa munnen, som för övrigt är väldigt söt :)


Goooodmorgon peeeeeeps!





Av Evelina - 17 mars 2010 22:51


  


Har nu på kvällen träffat Lina. Lina är en såndär härlig vän som jag kan babbla på med i all evighet. Hon är cool, klok och jag känner mig otroligt trygg med henne.

Det var Lina som tog över efter mig på mitt förra jobb och jag är galet glad över det. Det är så himla roligt att man fortfarande kan träffa vänner som man klickar med och som man direkt vet att man vill ha i sitt liv. Jag har verkligen saknat Lina när jag var i Australien, bara det.


OCH kolla vad jag fick låna av henne idag. Elsas mode har fått skitbra kritik så det är verkligen dags för mig att läsa den. Ska krypa ner till kojs och börja nu!

See ya!  

Av Evelina - 17 mars 2010 12:57



  

Ray Ban levererar och levererar. Men deras classic kommer alltid ligga högts upp på min lista. Här kan vi snacka Ray BAM, sjukligt snygga.

Skulle jag välja ETT par solglasögon att ha i resten av mitt liv skulle det bli dom här. Utan tvekan.

Av Evelina - 17 mars 2010 10:29



  


Jag älskar håret, nudesminket, skjortan, halsbandet, sexigheten, uppgivenheten men ändå lyckan. Ja, hon vill jag ha nej jag menade, va?

Kolla bara detaljen hur dom vikt in skjortärmen, tot fab :)

Av Evelina - 17 mars 2010 00:03


                


Sviiiiiincoolt :) Jag blir nästan mållös. Dags och sova, mkt i hjärnan, eller ja, snart iaf!

Av Evelina - 16 mars 2010 08:51


 


Kolla den eminenta stilmixen som faktiskt ser helt naurlig och normal ut. Lusekoffta som ger fjällräven-feeling matchat med en milltärväst-variant. Skitsnyggt med ett tunnt läderbälte i mindjan, rejäl silverklocka och kamrorna som asseccoarer. Perfekt morgonbild bild som gör skön morgonstart.

GODMORGON :)   

Ovido - Quiz & Flashcards